De eerste dagen France! - Reisverslag uit Meynard, Frankrijk van Ricardo Riesthuis - WaarBenJij.nu De eerste dagen France! - Reisverslag uit Meynard, Frankrijk van Ricardo Riesthuis - WaarBenJij.nu

De eerste dagen France!

Blijf op de hoogte en volg Ricardo

12 April 2014 | Frankrijk, Meynard

Zo eindelijk mijn eerste reisverslag, het duurde even voordat de wifi was ingesteld.

10-04-2014: De heenreis!
S' ochtends vroeg vertrokken uit Nederland richten het zonnige Frankrijk. Onderweg enorme rust weinig verkeer en lekker doorrijden. Ter hoogte van Parijs pas het eerste op onthoud. Bij de afslag naar Bordeaux kwamen we al snel in de file, na een tijdje file rijden werd de motor ineens oververhit. Dus wij naar de kant motor laten afkoelen. Gelukkig stopte een vrachtwagen die meteen zag wat er aan de hand was, hij gooide vlug twee flessen water uit de vrachtwagen naar ons.

Na dit op onthoud weer verder richting de Dordogne. S'avonds rond een uur of 9 waren wij eindelijk over.

11-04-2014: De eerste dag! :)
Eerst even bij gekomen van de reis en boodschappen gehaald. Vervolgens een rondje gemaakt over de camping en de eerste klusjes gedaan. Ook bakken we nu ons eigen brood erg lekker! S'avonds lekker genoten van een pizza met een lekker koud biertje in de franse zon! :)

12-04-2014: De tweede dag
Vandaag zijn we bezig geweest met het schoonmaken van het zwembad en het opzetten van een safari tent. Ondertussen hebben we nog een aantal sproeiers opgezet en zijn we begonnen met het sproeien van de gehele camping!

De komende dagen meer verhalen over mijn ervaringen hier in Frankrijk! Het weer is hier prachtig lekker in de korte broek, oftewel rond de twintig graden.

• 12 April 2014 - 23:20

Tanja, Richard En Jeremy:

Hoi Ricardo,

Zo te zien zItten jullie daar wel goed en zijn jullie weer uitgerust van de lange reis. Regelen jullie het eten zelf of kunnen jullie mee eten? Trouwens FC Twente heeft met 3-0 gewonnen. Vandaag ook goed bericht van de verzekering over de annulering van je vliegticket.
    Verders gaat het met ons goed. Geniet van het mooie weer en tot gauw weer. Liefs van ons.

• 12 April 2014 - 23:59

Berrie Assenberg:

Hallo Ricardo wat een mooi verslag en wat fijn dat je het zo naar je zin hebt .geniet er van. Dat hebben wij vanavond ook gedaan want Fc Twente heeft met 3-0 gewonnen groetjes van Opa en Oma

• 13 April 2014 - 19:13

Brigitte:

Hoi ricardo fijn dat je het zo naar je zin hebt.geniet er maar lekker van

• 17 April 2014 - 09:20

Annette Soer:

Ziet er leuk uit Ricardo, beetje dichterbij dan de bedoeling was maar dit wordt vast ook een geweldige ervaring. Dat sproeien is ook wel nodig op de foto's te zien is het daar erg droog. Fijne tijd daar.

• 18 April 2014 - 12:41

Anton En Marjolein Hermelink:

Hallo jongens, ziet er goed uit daar, en mooie foto's. Goed om te horen en zien dat jullie het naar het zin hebben. Geniet er van. Hopelijk maken jullie nog meer foto's.