Regenachtige dagen in Frankrijk - Reisverslag uit Coux-et-Bigaroque, Frankrijk van Ricardo Riesthuis - WaarBenJij.nu Regenachtige dagen in Frankrijk - Reisverslag uit Coux-et-Bigaroque, Frankrijk van Ricardo Riesthuis - WaarBenJij.nu

Regenachtige dagen in Frankrijk

Blijf op de hoogte en volg Ricardo

30 April 2014 | Frankrijk, Coux-et-Bigaroque

De afgelopen dagen was het weer uitermate teleurstellend. Met veel buien en soms complete dagen regen. Verder gaat het met ons prima en is het hier goed vol te houden. Afgelopen weekend zijn we zelfs wezen stappen.

De werkzaamheden die we de afgelopen dagen hebben gedaan zijn nog steeds het plaatsen van het hekwerk om het zwembad. Verder zijn we bezig geweest met het maken van een palletbank en het maaien van de camping.

Ook is het nu mei vakantie en zijn er dus gasten. Het zijn allemaal Nederlandse gezinnen. Dit maakt het dus reuze gezellig!

• 01 Mei 2014 - 11:57

Edwin Vos:

Dag Ricardo,

Leuk om de korte update te lezen! En goed om te horen dat het goed bevalt.
    Geniet ervan en maak er een gezellige periode van!

• 02 Mei 2014 - 11:12

Peter Dijkstra:

He Ricardo,

Leuk om je verslagen te lezen en je foto's te zien. Ben wel benieuwd naar het hekwerk om het zwembad en als je deze zomer niks te doen mag je voor mij ook wel zo'n mooie bank van steigerhout maken :-).
    Veel plezier en succes en wat beter weer!!!

Groeten van hele afdeling Stadsdeelbeheer West

• 06 Mei 2014 - 09:25

C. Jaran:

Vergeet ook niet eens in het zwembad te duiken. Geniet!

Groetjes, namens stadsdeelmanagement West