Een mooi weekend - Reisverslag uit Meynard, Frankrijk van Ricardo Riesthuis - WaarBenJij.nu Een mooi weekend - Reisverslag uit Meynard, Frankrijk van Ricardo Riesthuis - WaarBenJij.nu

Een mooi weekend

Blijf op de hoogte en volg Ricardo

18 Mei 2014 | Frankrijk, Meynard

Een mooi weekend gehad. Zaterdag middag hebben we lekker gekayact op de Dordogne. Dit hadden de eigenaren voor ons geregeld, hierdoor kostte het ons niks. De kano tocht was fantastisch! We peddelden langs kastelen en pittoreske dorpjes.

S'avonds hadden we nog een barbecue wegens de verjaardag van hun dochter. Ook dit was enorm gezellig en lekker.

Zondag zijn er op uit getrokken om een stukje van de omgeving te zien. We zijn ook nog even gaan vissen aan de Dordogne. Later op de dag zijn we lekker gaan zwemmen in het zwembad op de camping.

• 18 Mei 2014 - 21:23

Edwin Vos:

Hallo allemaal,

Mooie foto's en goed weer! Geniet nog van jullie stage in Frankrijk.

Groeten aan iedereen!

• 24 Mei 2014 - 19:20

Brigitte:

Hallo ricardo zo te zien heb je het erg naar je zin.
    geniet er maar lekker van .het is zo weer voorbij.