Een mooi vis weekend - Reisverslag uit Meynard, Frankrijk van Ricardo Riesthuis - WaarBenJij.nu Een mooi vis weekend - Reisverslag uit Meynard, Frankrijk van Ricardo Riesthuis - WaarBenJij.nu

Een mooi vis weekend

Blijf op de hoogte en volg Ricardo

26 Mei 2014 | Frankrijk, Meynard

Afgelopen week was het hier wat minder weer. Toch was het tussen de buien door prima weer. Vrijdag regende het de gehele dag, daardoor werd er door de eigenaren aangeboden om naar het aquarium te gaan in het dorp. In het aquarium kwamen we veel lokale vissen tegen zoals meerval, snoek enz.

Zaterdag zijn we lekker wezen vissen dit keer met succes. Aan de Dordogne vingen we twee meervallen, eentje van 80 cm en een van 102 cm.

Zondag hebben we eerst uitgeslapen en zijn we s'ochtends naar de markt geweest om bloemen te kopen voor onze twee (kunst)moeders, want het was namelijk franse moederdag. Later op de dag zijn we nog even wezen vissen, en wederom hadden we vangst. Dit maal een meerval van 80 cm en een baars.