Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Ricardo Riesthuis - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Ricardo Riesthuis - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Ricardo

08 April 2014 | Nederland, Enschede

Zo de koffer is gepakt en ik ben zo goed als klaar voor vertrek. Donderdag ga ik dan eindelijk naar het mooie Frankrijk.

  • 08 April 2014 - 11:03

    Ingrid:

    Heel veel plezier namens ons allen !!

  • 08 April 2014 - 21:39

    Peter Dijkstra:

    Is alles bijna klaar voor vertrek? Hele fijne reis en ik ben benieuwd naar je ervaringen.

  • 08 April 2014 - 22:11

    Ricardo Riesthuis:

    De laatste dingetjes in pakken voor de reis. Donderdag ochtend vertrek ik met mijn klasgenoten.

  • 12 April 2014 - 08:50

    Ingrid:

    De bedoeling is nu dat we kunnen lezen wat je allemaal meegemaakt hebt tot nu toe ???? ;-)
    Dus wat zijn je wilde belevenissen tot nu toe ???

    Groetjess

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Enschede

Ricardo

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 4571

Voorgaande reizen:

10 April 2014 - 01 Juli 2014

Buitenlandstage Frankrijk

Landen bezocht: